Tytuł: Zielona siła – Green Power
Lider: Green Industry Foundation Warszawa
Partner: Baba Husky ROVANIEMI, Finaldia
Parnter: Fundacja Edukacji Rozwoju i Innowacji, Kraków
Czas realizacji: 1.12.2023-30.11.2024

Głównym celem projektu, a tym samym oczekiwanym rezultatem jest ROZWINIĘCIE WIEDZY I KOMPETENCJI PARTNERÓW WE WZMACNIANIU KREATYWNOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI KRYTYCZNEGO MYŚLENIA MŁODZIEŻY W KONTEKŚCIE WSPIERANIA ICH ROLI W ZIELONEJ TRANSFORMACJI
Cel projektu zostanie osiągnięty poprzez:
- zebranie informacji oraz dobrych praktyk dotyczących wzmacnianie kreatywności i umiejętności krytycznego myślenia;
- opracowanie i przetestowanie materiałów szkoleniowych dla edukatorów (dalej: materiałów) w zakresie wzmacnianie kreatywności i umiejętności krytycznego myślenia.
W ramach projektu powstaną następujące produkty: - zbiór dobrych praktyk dot. wzmacnianie kreatywności i umiejętności krytycznego myślenia;
- przetestowane materiały szkoleniowe dla edukatorów w zakresie wzmacnianie kreatywności i umiejętności krytycznego myślenia;
Bezpośrednimi rezultatami projektu będzie: - poszerzenie wiedzy i umiejętności przez ekspertów partnerów w zakresie wzmacnianie kreatywności i umiejętności krytycznego myślenia;
- powiększenie przez partnerów instrumentarium (zbiór dobrych praktyk i materiałów), które jest wykorzystywane do rozwijania umiejętności nowych współpracowników;
- poszerzenie przez partnerów swojej sieci współpracy;
- dostęp do zbioru dobrych praktyk i materiałów przez instytucje współpracujące z partnerami oraz wszystkie inne organizacje oraz edukatorów zainteresowanych rozwijaniem umiejętności pracy z młodzieżą.
DZIAŁANIA:
W ramach projektu podejmiemy następujące działania:
- warsztaty międzynarodowych ekspertów,
- zebranie informacji oraz dobrych praktyk dotyczących wzmacnianie kreatywności i umiejętności krytycznego myślenia;
- opracowanie i przetestowanie materiałów szkoleniowych dla edukatorów w zakresie wzmacnianie kreatywności i umiejętności krytycznego myślenia,
- testowanie wypracowanych rozwiązań,
- promowanie i upowszechnianie wypracowanych rozwiązań.
REZULTATY:
Ilościowe:
- 1 raport z dobrymi praktykami,
- 3 programy warsztatowe wraz z materiałami edukacyjnymi, w tym: 3 testy, 3 prezentacje multimedialne, 9 podcastów, 15 quziów/komiksów, 30 kart pracy/zadań, 3 scenariusze
Jakościowe: poszerzenie wiedzy i umiejętności przez ekspertów partnerów w zakresie wzmacnianie kreatywności i umiejętności krytycznego myślenia; powiększenie przez partnerów instrumentarium (zbiór dobrych praktyk i materiałów); zwiększenie wiedzy dot. Programu Erasmus+, poprawa wizerunku partnerów.