ZREALIZOWANE PROJEKTY

Tytuł Projektu: „Zielona siła – Green Power”
Głównym celem projektu, a tym samym oczekiwanym rezultatem jest: ROZWINIĘCIE WIEDZY I KOMPETENCJI PARTNERÓW WE WZMACNIANIU KREATYWNOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI KRYTYCZNEGO MYŚLENIA MŁODZIEŻY W KONTEKŚCIE WSPIERANIA ICH ROLI W ZIELONEJ TRANSFORMACJI

Tytuł Projektu: „READY TO START”
Główny cel projektu: STWORZENIE NOWYCH NARZĘDZI DIAGNOSTYCZNYCH ORAZ EDUKACYJNYCH DLA DORADCÓW ZAWODOWYCH I NAUCZYCIELI PRACUJĄCYCH Z MŁODZIEŻĄ W ZAKRESIE KARIERY ZAWODOWEJ I BUDOWANIA ŚCIEŻKI KARIERY MŁODYCH LUDZI.

Tytuł Projektu: „Zielony rozwój FERI”
Główny cel projektu: Wzmacnianie odporności i rozwój przedsiębiorstw społecznych i podmiotów ekonomii społecznej poprzez rozwijanie potencjału w zakresie prowadzonej lub planowanej działalności m.in. związanej z zieloną transformacją lub mającą na celu poprawę efektywności energetycznej stosowanych rozwiązań przez zakup nowych, odtworzenie zużytych bądź modernizację istniejących środków trwałych np.: zakup wyposażenia, maszyn, urządzeń, w tym środków transportu, wdrożenie rozwiązań niezbędnych do osiągnięcia wyższego poziomu ochrony środowiska lub wyższego poziomu efektywności energetycznej.

Tytuł Projektu: „Edukator filarem włączenia społecznego w edukacji dorosłych”
Nasz projekt zainspirowany jest dwiema obserwacjami. Po pierwsze, istnieje wyraźna potrzeba zwiększenia włączenia społecznego w sektorze edukacji dorosłych, w całej Europie; a po drugie, należy dalej wspierać rozwój zawodowy edukatorów, którzy są często na pierwszej linii i to od nich w dużej mierze zależy poprawa włączenie społecznego w edukacji dorosłych.
Z tego powodu projekt ma na celu poprawę włączenia społecznego w edukacji dorosłych poprzez zwiększenie kompetencji edukatorów w zakresie docierania do dorosłych, motywowania ich do rozpoczęcia i kontynuowania nauki oraz wsparcia doradczego, aby wprowadzić ich na ścieżkę uczenia się przez całe życie.

Tytuł Projektu: „PROCESY I MODEL INTEGRACJI INTERESARIUSZY LOKALNEJ GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ PO PANDEMII COVID-19”
Głównym celem naukowym projektu będzie zdiagnozowanie i opracowanie koncepcji organizacyjnych, prawnych i finansowych koniecznych dla integracji pionowej i poziomej interesariuszy turystycznych, między innymi w formie stowarzyszeń, konsorcjów produktowych lub spółek pełniących rolę tzw. Destination Management Organisation jako efektu partnerstwa publiczno-prywatnego w myśl koncepcji goodgouvernance i koopetycji na szczeblu regionalnym i lokalnym. Okres pandemii i sytuacja w gospodarce turystycznej wymaga zdefiniowania na nowo zadań i kompetencji w zarządzaniu i jest to podkreślane w najnowszych dokumentach między innymi UNWTO czy ETC. Dostrzega to w Polsce także administracja centralna anonsując zmiany prawne związane z funkcjonowaniem POT, ROT i LOT.

Tytuł Projektu: „Edukator filarem włączenia społecznego w edukacji dorosłych”
Nasz projekt zainspirowany jest dwiema obserwacjami. Po pierwsze, istnieje wyraźna potrzeba zwiększenia włączenia społecznego w sektorze edukacji dorosłych, w całej Europie; a po drugie, należy dalej wspierać rozwój zawodowy edukatorów, którzy są często na pierwszej linii i to od nich w dużej mierze zależy poprawa włączenie społecznego w edukacji dorosłych.
Z tego powodu projekt ma na celu poprawę włączenia społecznego w edukacji dorosłych poprzez zwiększenie kompetencji edukatorów w zakresie docierania do dorosłych, motywowania ich do rozpoczęcia i kontynuowania nauki oraz wsparcia doradczego, aby wprowadzić ich na ścieżkę uczenia się przez całe życie.
