Wodorowe wyzwnia – film
Zapraszamy do oglądnięcia naszego wodorowego filmu promującego:
Zapraszamy do oglądnięcia naszego wodorowego filmu promującego:
Zapraszamy do zapoznania się z kolejnym artykułem z obszaru wodoru na platformie EPALE. Artykuł przygotowany przez naszego Partnera projektowego ECRN z Brukseli. Działania realizujemy w ramach projektu „Professions and competences in the hydrogen sector”, nr projektu: 2023-1-PL-01-KA220-VET-000159821 we współpracy z EDU SMART Training Centre D I A L O G of Transformation z Kells, Klaster…
Pracujemy nad agendą warsztatów! Przed nami dwa dni intensywnej międzynarodowej pracy! Już nie możemy się doczekać!
W dniu 1 grudnia 2023 rozpoczynamy nowy projekt w zielonym obszarze „Green Power”! Kolejna zielona przygoda przed nami! Jak kompetencje kreatywności i myślenia analitycznego wspierają i są niezbędne w zielonych przedsięwzięciach! Nad tymi obszarami będziemy pracować kolejne 12 miesięcy! Wspólnie z Liderem Green Industry Foundation z Warszawy oraz BABAHUSKY z Rovaniemi zaczynamy kolejną przygodę w…
Prezentujemy „Dekalog edukatora pracującego z osobami w niekorzystnej sytuacji” wypracowany we współpracy z konsorcjum Partnerów: IMPULSI – Macedonia, EDU SMART – Irlandia. PLIK – DEKALOG [PDF] Zespół FERI
Artykuł porusza niezwykle istotny temat wielokulturowości i jej roli w kształtowaniu kompetencji społecznych młodych ludzi. W kontekście globalizacji, migracji i dynamicznych zmian społecznych, edukacja międzykulturowa staje się kluczowym narzędziem wspierającym integrację i budowanie otwartego społeczeństwa. Autorki podkreślają, że wielokulturowość niesie zarówno szanse, jak i wyzwania – może wzbogacać doświadczenia młodzieży, rozwijać empatię i zdolności adaptacyjne,…
Z przyjemnością informuję, że projekt „Transversal skills in time of COVID” został zakończony z sukcesem! Z ogromną radością kończymy nasz projekt, który odbywał się w ramach programu Erasmus+ w sektorze Kształcenia i Szkolenia Zawodowego. Realizowaliśmy go w okresie od maja 2021 roku do kwietnia 2023 roku. Naszym celem było wzmocnienie kompetencji personalnych i społecznych w…